piątek, 4 marca 2016

Nowa dostawa grilli gazowych

Do sklepu stacjonarnego mojego bardzo dobrego kolegi dwa dni temu dotarła dostawa przepięknych grilli ogrodowych opartych na instalacji gazowej. Muszę przyznać że widząc coś tak majestatycznego czułem się prawie jak bym spotkał się z piękną napaloną i młodą blondynką. Tyle tylko że ta dostojna kobieta posiada instalację gazową. I nie jest to samochód! Tylko grill gazowy.

Zobacz na te zdjęcia poniżej, jakie one są piękne i ładne.



Te doskonałe kształty i proporcje grilli ogrodowych których mój znajomy zorganizował powodują że czuje się jak w siódmym niebie. Dzięki temu wszystkiemu uważam się za osobę uduchowioną w posiadaniu jak najpiękniejszych grilli gazowych w moim mieście a nawet i w polskie dzięki czemu jestem bardzo zadowolono z posiadanych zakupów które widzę u mojego znajomego. To i znacznie więcej zobaczyłeś lub zobaczyłaś na zdjęciach ze sklepu wystawowego mojego dobrego znajomego.

Trzeba zauważyć że grille oparte na instalacji gazowej wymagają (jak sama nazwa wskazuje) paliwa ciekłego o nazwie propan butan czy gazu. I właśnie w poszukiwaniu tego (chciałem przetestować grill numer 2 ze zdjęć) udałem się z moją pokaźną rodziną do sklepu u sąsiada który handluje butlami gazowymi.

Jakość potraw przyrządzonych dzięki tej maszynie gazowej była nieziemska. A moje cztery litery w toalecie śpiewały sto lat na cześć przetworzonego karczku. To i znacznie więcej znalazł się w toalecie dzięki tej dostojnej maszynie.

Jestem z siebie i mojego przyjaciela bardzo dumny, gdyż majestatyczny grill gazowy przyćmił słońcem możliwości spożywanego jadła.

0 komentarze:

Prześlij komentarz